Un nou tip de publicitate a ajuns nu de mult și la noi în țară și în scurt timp s-a viralizat, aducând zambetul pe buze și creând un fel de punte între fanii anumitor branduri rivale.
Startul a fost dat pe 1 Decembrie 2018, când McDonald’s printr-o postare pe Facebook recomanda sosul de la KFC pentru cartofii săi prajiți.
În martie 2019 a urmat o ironizare ajunsă celebră prin 2 bannere amplasate în Piața Unirii în care Starbucks anunța prețul special de 5 lei pentru Caffe Latte, iar la baza acestuia, brand-ul românesc 5toGo reamintea faptul că 5 lei este prețul lor unic pentru orice produs.
În Noiembrie 2019, acest trend a atins și zona politică, cu ocazia alegerilor prezidențiale:
Astazi, o nouă postare a Burger King a făcut deliciul internauților printr-o invitație adresată McDonald’s și KFC cu ocazia Zilei Îndrăgostiților. Nebunia s-a declanșat însă în comentarii, mai multe branduri alăturându-se inițiativei și declanșând o isterie de răsete. Iată câteva dintre cele mai tari comentarii.
Cumva, în aceeași notă, ciobanul Ghiță s-a portat și el de la Vodafone la Telekom, el fiind protagonistul celei mai noi reclame a companiei de telecomunicații cu origini nemțești.