Nici nu știu sincer când a trecut deja un an de când s-a lansat SALT Bank pe piața din România, cert este cǎ astǎzi a avut loc evenimentul de aniversare a primului an.
În cadrul acestui eveniment s-a prezentat parcursul de pânǎ acum în ceea ce priveşte produsele lansate şi cifre atinse, dar s-au prezentat şi câteva produse noi ce vor fi disponibile în curând.
În primul rând este de menționat faptul cǎ au ajuns la cifra de 500.000 de clienți on-board-ați. Legat de acest lucru, Gabriela Nistor (CEO) a menționat cǎ în cea mai aglomeratǎ zi au reuşit sǎ înregistreze 14.000 de clienți, ceea ce spune multe despre capacitǎțile tehnologice de care dispune Salt. Şi da, SALT funcționeazǎ 100% în Cloud.
Tot la capitolul curiozitǎți legate de cifre, campania 1 an de Cashback s-a concretizat prin 7.800 de ani acordați. Mai concret, campania a constat în recompensarea cu câte o lunǎ de cashback de 5% din valoarea achizițiilor efectuate la POS acordat pentru fiecare client nou adus in lunile Noiembrie şi Decembrie 2024. Deci campania le-a adus peste 93.600 clienți noi.
Tot la capitoul recomandǎri, media a fost de 2,4 clienți noi aduşi prin refferal. Apropo de acest subiect, au început viramentele contravalorii punctelor de fondator, iar pânǎ pe 22 Aprilie, toți fondatorii vor primi în cont aproximativ 103 lei pentru fiecare client nou adus pânǎ pe 22 martie 2025.
În ceea ce priveşte noile produse ce urmeazǎ sǎ fie lansate, aş enumera:
- Creditul de Nevoi Personale – poți accesa pânǎ la 200.000 lei cu dobândǎ fixǎ începând de la 6,25% / an și până la 15,5%.
- Conturile Business pentru persoane juridice şi PFA – Gabriela Nistor a mai precizat şi cǎ mulți dintre clienți sunt it-işti.
- Help Mama – o opțiune contracost (5 lei/ lunǎ) prin care poți deveni protectorul contului unuia dintre pǎrinții tǎi. Mai concret, pentru a preveni tentativele de fraudă online care se înmulțesc de la o zi la alta, ai posibilitatea să adaugi o dublă autorizare a tranzacțiilor de peste o anumită sumă. Din ce înțeleg eu, vei primi în aplicația ta, pe mobil o notificare de autorizare ori de câte ori cineva încearcă să transfere bani din contul părintelui tău, chiar și dacă este chiar el cel care o face.
- Call Monitor – tot pentru a preveni eventuale fraude vei avea posibilitatea să verifici în aplicația SALT dacă cel care te-a contactat în numele băncii este într-adevăr angajat al băncii. Adică presupunem că primești un apel de la cineva care se dă drept reprezentant și vrei să confirmi acest lucru înainte de a oferi orice detaliu, deschizi aplicația mobila în timpul apelului și aceasta îti va confirma sau nu dacă la celălalt capăt al firului este chiar un angajat Salt. Pentru ca acest lucru să fie disponibil, trebuie să confirmi înainte acest serviciu în aplicație.
Eu unul sunt foarte mulțumit de interacțiunea de până acum cu SALT și chiar a devenit principala mea aplicație de banking de zi cu zi. Tocmai de aceea și scriu aceste articole, nefiind unele sponsorizate.